Saturday, December 19, 2009

Bermulanya Disini....

Venue :Bangi Kopitiam,Seksyen 9, Bangi

Situasi: Sambil layan teh tarik gelas besar dengan sahabat lama (baru balik je jap tadi)

Tak pernah terpikir nak wat blog ni.tapi setelah tengok kengkawan menulis ( ade yg berfaedah & ade yg tak langsung) tergerak la hati nak bernukilan sikit2. setakat nak mengisi mase terluang mane yg sempat.

ade seribu satu sebeb org start tulis blog mcm nih. ade sbb putus cinta. ade sebab nak buat bisnis. ade yg nak hentam org. ade yg nak meluahkan perasaan tak puas hati....aku? saje menulis, nak kongsi pendapat, pengalaman dan ilmu. org kate duit bukan boleh bwk ke kubur, ilmu yg kite bagi kat org itulah (walaupun sedikit) yg jadi lampu kalimantang kita dalam liang lahad.

semoga blog aku ni boleh bagi manafaat kat orang lain dan bukan menjadi wadah pembenci antara kita sesama manusia. komen dan pendapat anda semua adalh amat dialu2kan.

Rgrds;

IZZARD

No comments:

Post a Comment