Thursday, January 21, 2010

Training for Trainers Level 1-permulaan kehidupan Man Vs. Wild Part 2

Dalam kegelapan malam tersebut, kami bertiga pun turun bukit menuju ke kolam yang dimaksudkan. Malam itu agak berkabus.Aku budget memang sejuk la air kolam tu.dah la air bukit.mau sub-zero tempreture punye.

Apeng: Aku nak demam lah.
Aku: Banyak la ko peng.Terjun jela....
Paan: Uish! Sejuk ni.....confirm beku.
Aku: Ape boleh buat....sendiri buat,sendiri tanggung

Burrrrr! Aku terjun dulu.Pecah tong. Paan menyusul.Apeng masih lagi dekat tepi kolam.Sejuk toksah cakaplah.Aku ngan Paan dah start gelak2.Ade la sekumpulan peserta program lain lalu,tengok kami dalam keadaan pelik.

Paan: Apa lagi peng,terjunlah!
Apeng: Uish! nampak macam syok.Takleh jadi ni.kene join gak.....

Kebush!

Maka tiga jejaka tampan tersebut berada dalam kolam sambil bergelak ketawa. cukup 10 min (mungkin lebih sebab mase nak tunggu Apeng masuk kolam pun dah lebih dari itu) kami naik.dalam keadaan lencun kami memenjat bukit untuk balik ke campsite.

Azrul: Hah! Amacam? Lemah tak?
Apeng: Tak tahu lagi bang.kene test dulu (sambil tersenyum kambing)
Azrul: Loyar Buruk la pulak...nak kene lagi ker?

=================================================

Malam itu kami tido ngan lena...sebab dapat mandi.Sebenarnya,kami memang tak mandi dari tengahari tu sebab toilet jauh.Malas nak tutun naik bukit.Heh!

No comments:

Post a Comment