Friday, February 12, 2010

Apan punya cerita-Satu Olahan dan Kritikan Kritis

Cerita dari Apan ni makin hangat.Di perkata kan oleh ramai orang dari setiap pelusuk dunia.heh! tak faham betul lah.

SEMBANG KENCANG pagi-pagi lagi dah jumpa aku.Komplen pasal entri nye di plagiat tanpa pengetahuan.Kesian. Dari satu isu yang terpinggir hinggalah menjadi isu negara.beliau terasa reputasi nya di koyak dan robek. Kebenaran entri-entri beliau dipersoalkan.

So sebagai membantu rakan seperjuangan.Ingin aku tegaskan bahawa, cerita Apan adalah benar. Cuma jalan penceritaan diolah supaya nampak menarik. Sebagai saksi kejadian sebenar, aku approve kesahihan nya. Kepada yang copy entri orang lain dan di lanjutkan kepada orang lain dalam bentuk email,blog dan sbgnya tanpa quote,link atau footnote...tolong stop ape yang korang buat.Kalau tak sengaja, lain kali jangan buat dah.Macamanelah harta-harta intelek kat Malaysia ni nak berkembang kalau benda-benda macam ni berlaku.

SEMBANG KENCANG....gua support lu!


http://fdausamad.blogspot.com/2010/01/mak-apan-hilang.html
http://fdausamad.blogspot.com/2010/02/mengkehadapankan-emel.html

2 comments:

  1. gua pun support lu dua olang maa....

    btw apan tu sapa dols??

    - mek di yg baik hati-

    ReplyDelete
  2. hehehe...thanks mek di.Apan tu nama rekaan jer.Tapi cerita hilang mug@mak tu betul.Lawak waktu2 petang sebelum tunggu waktu pulang.heh!

    ReplyDelete