Thursday, April 15, 2010

Saje-saje nak tulis 1

Aku: Ade baca blog I tak tadi?
Kekasih Hati: Ade...tapi....

Dari tengah menatap paper ,hiburan dan gosip semata-mata -Harian Metro, aku toleh pada kekasih hati. Ala-ala pelakon hindi menoleh apabila terdengar suara heroin memanggil name beliau.

Kekasih Hati: Tak faham la ape yang you tulis....
Aku: Cesss.....

Mungkin gaya penulisan aku terlalu serious atau pun subjek nye terlalu berat,mungkin. Salah sendiri jugak, terlalu khusyuk mahsyuk menulis dan melontar idea sampai lupa kelompok audience yang membaca (setakat ni weekly statistik pelawat boleh tahan walaupun follower tak la berapa ramai).

Takpe.Aku try nak tulis perkara-perkara yang lebih santai dan tak payah nak pikir panjang. Tapi aku try gak la selit 1 atau 2 tajuk-tajuk berat supaya pembaca boleh berfikir. Lagipun aku bukan nak create groupies, tapi nak share idea, pengamatan, pengalaman dan pendapat.

4 comments:

  1. yang penting lu jgn jadi cam saifoel hafsham a.k.a akusangblogger...mcm sial entri2 dia...5% je entri yg berfaedah..yg lain sume "angkat bakul masuk lif tekan tingkat 30"..haha

    ReplyDelete
  2. kah kah kah....!!!! ni tetiba pulak citer psl die bukak blog baru.yang best tu,kene cari sendiri....

    ReplyDelete
  3. fucker.mengutuk aku.kalau xnak baca pergi tempat lain.

    ReplyDelete
  4. ehhh ehhh..

    bile nk hapdet blog lg?

    ekkeekeekke!

    ReplyDelete