Monday, July 5, 2010

Jermeng, Speng,Holeng & Paragueh

tuuu diaaa....sehebat2 Brasil dan segah Argentina, tumbang jugak beb! Tapi aku bersyukur Argentina kalah, kalau tak, tak sanggup aku menengok Maradona berlari telanjang bulat. Ish! hilang selera makan aku sebulan.
Tapi sekarang ni mesti ramai dah tukar pasukan kegemaran. Masa awal2 WC dulu, ramai cakap England boleh ke Final (Come onnnnnnnn.......England? Agak2 la.....)Italy confirm layak ke semi(....well....bolehlah.) atau France juara sekali lagi (...heh! HARAPAN). Ade yang sokong sesebuah negara sebab pemain die henshem-henshem (Messi hensem? cess...abis aku ni nak letak kat mane?) dan macam-macam lagi lah. Ni belum lagi orang open table betting..tiap kali game, tiap kali wang bertukar tangan.Heh! takdenye untung korang berjudi, balik-balik kalah jgk. Entah mane punye perangai ikut aku tak tahu lah.Suka Hati Hangpa lah.

++++++++++++++++++++++++++++++

Fakta: German mengambil masa 20 tahun untuk develop team seperti yang ada sekarang. Malaysia ambil masa kurang dari 5 tahun untuk develop team untuk sukan SEA.

Soalan cabaran minda: Kalau German ambik masa 20 tahun untuk develop team WC yg power. Berapa tahun Malaysia perlu ambil untuk layak (aku ulangi,LAYAK) ke pusingan akhir WC?

Jawapan: _________ tahun (korang rase sempat ke korang tengok?)

2 comments:

  1. salam. tmpt 0 tu isi dengan b e r (ntah, paul pn xtau)

    ReplyDelete