Wednesday, December 8, 2010

Naik

Semua rase sudah sedia maklum. Minggu lepas pengumuman tentang harga minyak dan gula naik. Atau bahasa ekonominya, penarikan subsidi terhadap barangan pengguna.kate orang Pemandu, penarikan subsidi tu akan memberi penjimatan kepada kerajaan berbilion adenye. Penjimatan ini akan disalurkan untuk menaik taraf pengangkutan awam, pembangunan infrastruktur untuk rakyat dan penambahbaikkan kemudahan awan yang sedia ada.

TRANSLATION (ini aku dapat dari Google translate):

Ade aku kisah korang kene bayor minyak harga tinggi? Aku naik kete minyak free.heheh. Kemudahan Awam? Ape la yang aku dapat kalau aku naik taraf kemudahan awam? Baik buat bangunan tinggi-tinggi, kalau tak untung kat aku pun, untung kat kawan-kawan aku.Jalan tu berlubang ke hape ke, aku bukan lalu tiap-tiap hari pun. Lagipun keter aku setakat lubang kecik-kecik ni, xde hal lah. Keter beli mahal, suspension pun terbaik ape.ok guys! good luck! Burp!!!! ops! sorry....kenyang sangat. Makan keliling la katekan.heh!

Nota Tangan : AKU disini bukan aku eh! Harap Maklum.Untuk keterangan lanjut klik di sini

No comments:

Post a Comment